diyot lazer epilasyon   69 comments

Diode Lazer Epilasyon

Bu lazer sistemi dünyada çok tercih edilen bir lazer sistemidir. Koyu ve açık tüm cilt tiplerinde kullanılır. Diğer lazerlerin başarılı olamadığı bölgelerde bile başarılı epilasyon yapar. Devamı >>>

lazer epilasyon

69 responses to “diyot lazer epilasyon

Subscribe to comments with RSS.

  1. esmer tenliyim , göbek bölgemde ve kalçamda tüyler var ama en etkili lazer konusunda emin olamıyorum , yardımlerınızı rica ediyorum, İyi çalışmalar

    diode lazer epilasyon
  2. epilasyon güzellik merkezi açmak istiyorum saç kesimi falan yok ama bu konu hakkında son teknoloji makinalar ve nasıl bi merkez olabilir düzen olarak fotolu bi tanıtım istiyorum ve bu lazer makinalarının eğitiminde nasıl yardımcı olabilirsiniz genel bir bilgi istiyorum

    güzellik merkezi
  3. sanırım en ıyısı alexandrıte dıye vılıyorum bana yardımcı olmanızı ıstıyorum koyu tenlı dıgılım acık tenlıyım ve uc kardes gıtmeyı ıstıyoruz tum vucut

    alexandrite epilasyon
  4. kol ve kalçalarım için bana önerebileceğiniz Ankara lazer epilasyon merkezleri nerelerdir teşekkür ederim

    ankara epilasyon
  5. Iyi günler ben genital bölgeye yapılan lazer epilasyonlar hakkında bilgi almak istiyorum, ne derece sonuç alabiliriz kaç seansta ne kadar bir sürede buna devam etmemiz gerekir ve fiyatları ne kadardır bu konularda bi bilgi e mail i atarsanız çok sevinirim kolay gelsin iyi çalışmalar

  6. ben yaptırmak istiyorum diode lazerin yüz kıllarında daha etkili olduğunu duydum konu ile ilgili bilgi ve fiyatları gönderirseniz sevinirim.

    yüz kılları için epilasyon
  7. göğüs için epilasyon istiyorum bununla ilgili hem bilgi hem fiyat istiyorum mümkünse…

  8. Tum bacak+ozel bolge+koltukalti icin 4-6 seans (tuyler bitene kadar)toplam ve indrimli fiyat verir misiniz ltf? pesin odeme yaparim. Tsk…

  9. tam kol ,koltuk altı,tüm bacak, paekt bölgelerine epilasyon yaptırmak istiyorum. kumral tenliyim hangi yöntemi uygulamam konusunda ve fiyat konusunda bigi vermeniz rica olunur.

  10. mrbalar yanak bolgeme 4 seans lazer uygulattım fakat sonuc pek ıı olmadı acaba yanlıs cıhazmı kulandım arastırdım yuz bolgesı ıcın en uygun dıode lazer gıbı gorunuyor yalnıssam bılgılendırın yoksa benım cıld epılasyona ter etkımı yapıyor tsekkurler

    yanak lazer epilasyon
  11. iyi çalışmalar ben diode lazer i işaretlesemde daha önce birkaç epilasyon merkezinden öğrendiğim kadarıyla sırt bölgesinde kalıcı bir etkisi olmuyormuş kısa bir süre sonra kıllanma aynı hızıyla devam ediyormuş.benim de sırt ve boyun bölgemde aşırı kıllanma var bunun kesin bir çözümü varmıdır?

  12. lazer epilasyon kampanya fiyatlarınızı gönderirseniz sevinirim.

  13. Göğsümde,kolarımdaki ve bacaklarımdaki kılları ömür boyu yok etmek istiyorum

  14. mrb benın sırt bolgemı yaptırmayı dusunuyor fıyat alabılırmıyım

  15. mrb ben kendıme ev ıcınde kulana bıleceğim bır lazer epilasyon almak ıstıyorum fakat bunun ıcın bana bılgı vermenızı benı ayınlatmanızı ıstıyorum .ve bunların en ekonomık fıyatlı olan hangısıdır bana önermenızı önemle rıce ederım saygılar…

    evde lazer epilasyon
  16. komple vücüt ücretini öğrenebılırmıyım

    komple lazer epilasyon
  17. lazer epilasyon fiyatları ve bu iki tip arasından hangisinin daha iyi sonuç verdiğini öğrenebilirmiyim?

    lazer epilasyon fiyatları
  18. istanbulda yaşıyorum geçen sen ağustos ayında üst dudak ve çene bölgesinde diode cihaz kullanılarak epilasyon yapılmıştı ve çok memnun kaldım ama sadece 1 seans gidebildim çünkü cihaz tekrar kullanılamadı 2 seans için yaklaşık 1 senedir bekliyorum ama cihaz temin edilemiyor başka hangi merkezlerde bu cihazı bulabilirim? yardımcı olusanız çok sevinirim

  19. saçlarımın alın bölgesine inen kenar kısımlarını diode lazer ile aldırmak istiyorum.mümkün müdür fiyat ve hastene tavsiyeniz nedir.kütahyada yaşıyorum… şimdiden teşekkürler

    lazer epilasyon diode
  20. Daha önce Osmanbey\’deki şubenizde koltukaltı bölgesi lazer tedavisine başlamıştım.Hatırladığım kadarıyla 5 seans kadar devam ettim. İnanılmaz derecede azalma var. Şimdi hem koltukaltı bölgesinde kalan kısıma devam etmek, hem de genital bölgeye lazer epilasyona başlamak istiyorum. Fiyat bilgisi almam mümkün mü? Aynı zamanda erkek için sırt bölgesi fiyat bilgisi de alırsam sevinirim.

    daphne lazer epilasyon
  21. merhaba, fiyatlarınız hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim iyi calısmalar

    lazer epilasyon fiyatları
  22. merhaba omuz ve sırt bölgesindeki kılları lazerle yok etmek istiyorum.Fiyatlar hakkında detaylı bilgi istiyorum.Şimdiden tşkler

  23. istanbul avrupa yakasında diode lazer kullanan merkezleri öğrenebilirmiyim ayrıca fiyat listesinide öğrenmek istiyorum

    lazer epilasyon omuz
  24. tüm yüzümü yaptırmak istiyorum fıyatları öğrenmek istiyorum tüm yüz ne kadar seyasları kısa zamanda bilgi verirseniz sevinirim

    yüz lazer epilasyon
  25. hormanal bozukluğum var.yüz bölgesinde tüylenme sorunum var.fiyat araştırmasında bulunmaktayım

    hormonal bozukluk lazer epilasyon
  26. iyi aksamlar ben kollarımdaki kıllardan rahatsızım onları yok etmek istyrm bunu için fiyat almak istyrumm yardmcı olrsanız sevinirm iyi calsmalarr

    kol için lazer epilasyon
  27. kollarımdaki kıllardan rahatsızım. siyah renkli, sık ve uzun. kesin çözüm istiyorum. kesin çözüm olurmu? maliyet nedir? teşekkür ederim

    kollara lazer epilasyon
  28. Ben Yüz, kaş, Omuz ve kollarıma lazer yaptırmak istiyorum. Fiyat hakkında bilgi almak istemiştim.

    yüz için lazer epilasyon
  29. bakırköyde bu diode lazer epilasyon yapan bir yer var mı

    bakırköyde diyot lazer epilasyon
  30. merhaba sızden bılgı almak ıstıyorum ; kaç seansta tüyler yok oluyor ve fiyatları hakkında bılgı almam mumkun mu?

    tüy lazer epilasyon
  31. kollarımda hormon bozuklugunda istenmeyen tüyler var her iki tarafta fiyatlarınız ne dedir şimdiden tşk ederim =)))))

    kollara lazer epilasyon
  32. sırtımdaki kılları aldırmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    sırtımdaki kılları aldırmak
  33. ben komple sırt ve göğüs , göbek epilasyon yaptırmak istiyorum fiyatını öğrenebilirmiyim ayrıca şimdi yaptırmam mümkün mü bilgilendirirseniz sevinirim.

    komple sırt ve göğüs
  34. benim tüy yapım ince ve siyah tüm vücudumda uygulama yaptırmak istiyorum kaç seyans sürüyo ve maliyeti nedir ögrenmek istiyorum iyi çalişmalar

  35. yüz bölgesine en uygun lazer diode yazarken ince tüylerde etkisiz oldugu yazmkatadır.yuzdekı tuyler için en etkili makine hangisidr

  36. fiyatlar hakkında bilgi alabilirmiyim?bitme garantili tüm vücut.

    diode lazer fiyatı
  37. ümraniye ve kartalda bu diode cihazı olan bir merkez varmı?bunu öğrenmek istiyorum..tşk.

    ümraniye ve kartalda
  38. nevşehirde lazer epilayon yaptırmayı düşünüyorum.fiyat hakkında nerede yaptırabileceğim konusunda yardımcı olmanızı istiyorum.şimdiden tşk ederim

    nevşehirde lazer
  39. tüm vücut bölgelerinin fiyatlarını mailime bildirmenizi rica ediyorum.

    Tüm vücut epilasyon
  40. Fiyat bilgisi rica ediyorum Tşkrler

    lazer epilasyon fiyatı
  41. genital bolgeye kaç seans gereklidr ve fiyatı ne kadardır.

    Genital bölge için lazer
  42. bacak epilasyon fiyatlarınız hakkında bilgi rica ederim , iyi çalışmalar

    Alexandrite lazer
  43. Lazer Epilasyon fiyatı ve ciltteki izler için lazer fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?

  44. tum vucut lazer denıldıgınde sadece koltuk altı bacak ve genıtal boolgemı gecerlı ? Yoksa bunlara ılaveten kol yuz kas vs de dahılmı oluyr ?

    Tüm vücut epilasyon
  45. yüz bölgesi ile ilgili fiyat ve bilgi almak istiyorum
    ayrıca tüm vücut fiyatı da öğrenmek istiyorum

    Diode ve Alexandrite lazer
  46. Merhaba,
    Yüz (çene, favor, boyun) ve genital bölge için fiyat bilgisi almak istiyordum. Sarı ve kızıl tüylere etki düzeyi nedir?
    Fiyatlarınız seanslık mı yoksa bitme garantili şeklinde mi?

    Diode ve Alexandrite lazer
  47. Tüm vücut için paket fiyatlar ve seans sayısı ile ilgili bilgi verebilirmisiniz lütfen.
    Teşekkürler.

    tüm vücut lazer epilasyon
  48. boyun ve yanak bolgesınde kıllar var kac seansta bıter ve ne kadar

    Alexandrite lazer
  49. Merhabalar,
    Seans ücretini öğrenmek istiyorum.Sırt bölgesinde epilasyon yaptırmak istiyorum.Ayrıca kredi kartı geçerlimidir.İyi çalışmalar

    Lazer epilasyon Kocaeli
  50. yüzüm için yaklaşık 1 buçk yıldır lazere gidiyorum zaten fakat farklı bir yerle devam etmek istiyorum memnun kalmadığım için.fiyat öğrenmek mümkün mü ?

    lazer epilasyon fiyatı
  51. fiyat ve yer icin bilgi verirseniz memnun olurum tesekkurler

    Lazer epilasyon fiyatları
  52. epilasyon fiyatlarınızı merak ediyorum. kampanya yapıyor musunuz? Bilgilendirir seniz sevinirim.

    Diode ve Alexandrite lazer
  53. Tüm Vucut Lazer Epilasyon uygulamanızın fiyatları hakkında bilgi almak istiyorum.

    Tüm vücut epilasyon
  54. keçiören semtine ait diode lazer yapılan yerleri öğrenmek istiyorum

    Ankara lazer epilasyon
  55. 4seans iğneli epilasyon yapılmıştır. yarım bacak ve kol altında çok azdır. dudaküstü de yapılmak istenmektedir.

    Alexandrite lazer
  56. paket ve tek fiyatlarını öğrenmek istiyorum.

  57. merh. ben 23 yasında bı bayanım.genıtal bolgeye lazer yaptırmak ıstıyorum fakat rahım ve yumurtalıklara zarar verebılecegınden korkuyorum cunku daha bekarım. bu konuda bılgınızı almak ıstıyorum nasıl zararları nelerdır. sımdıden tesekkurler

    Lazer Epilasyon fiyatları
  58. merhabalar
    ben tüm vucud epilasyon fiyatlarını ögrenmek istiyorum birde kanpanyanız olup olmadıgını beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    Tüm vücut epilasyon
  59. Fiyatlarınızı öğrenmek istiyorum. Daha önce Daphne nin Acıbademdeki kendi merkezine gelmiştim.Ablamla beraber tekrar gelmek istiyorum.Daha önce hangi cihazla uygulama yapıldığını bilmiyorum. Ama Diode lazer epilasyon cihazının etkili olduğunu okudum. mail yoluyla bilgilenmek istiyorum

    alexandrite ve diode lazer
  60. Uygulama merkezlerinizin iletişim bilgileri ile fiyat listenizi göndermenizi rica ederim. iyi günler

  61. ensemde oluşan tüylenmeden acilen kurtulmam gerekıyo lütfen acil cevap verirseniz sevinirim

    Lazer Epilasyon Kocaeli
  62. Açık adresiniz ve fiyat listeniz hakkında bilgi rica ederim.

    tüm vücut lazer epilasyon
  63. tüm vücut bölge bölge lazer epilasyon fiyatlarını öğrenmek istiyorum.

    Tüm vücut epilasyon
  64. Etiler, Bebek, Levent veya civarında lazer epilasyon yaptırılacak yer ve fiyat bilgisi rica ediyorum.

    Lazer Epilasyon Fiyatları
  65. Alexandrite Lazer Epilasyon aletinin kullanıldıgı merkezler izmir de nerede adresleri hakkında bilgi almak istiyorum

    Alexandrite lazer
  66. Lazer epilasyon, fiyatları ve izmitteki adresiniz hakkında bilgi vermenizi rica ediyorum.

    Lazer Epilasyon Kocaeli
  67. İzmir\’de (Karşıyaka)lazer epilasyon yaptırmak için güvenilir adresleri ve tüm vücut için fiyat bilgisini edinmek istiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.

    Lazer Epilasyon Izmir
  68. bakırköy merkezinize gelip bilgi almak istiyorum. yukarıdaki numaradan beni arayabilirsiniz.

    Lazer Epilasyon Bakirköy
  69. Merhaba,
    Acıbadem Kadıköy Hastanesi\’nde lazer epilasyon uygulamanız var mı? Bilgi rica ederim.
    Teşekkürler, iyi çalışmalar

    Lazer Epilasyon Kadıköy

Yorum bırakın